Wikia

Het verhaal H2014-301 (titel: Conditie) is een Nederlands stripverhaal geschreven Uco Egmond getekend door Oscar Martin. Het behoort onder De grote Boze Wolf-verhalen.

VerhaalEdit

Midas probeert De Drie Biggetjes te vangen en rent achter ze aan, maar hij raakt vermoeid door zijn slechte conditie. Als hij even later uitgeput in bed ligt stelt Wolfje Wolf voor om misschien te gaan sporten. Midas Wolf vindt dit zeker geen slecht idee en begint bij de sportschool Bossport van Basje Biceps met trainen.
Wolfje vertelt tegen de Biggetjes wat Midas aan het doen is. Knor vindt dit niet fijn, want op die manier kan Midas hen misschien wel eens vangen. De Biggetjes zetten in scene dat ze ook gaan trainen bij die sportschool zodat Midas dat kan zien. Midas gaat verder met trainen bij de sportschool en is van plan die middag de Biggetjes te vangen, dan wordt hij gewaarschuwd bij de sportschool door Basje dat hij misschien toch wat meer moet gaan trainen, terwijl hij wijst naar een übergrote versie van Knor. Midas loopt teleurgesteld weg. De übergrote versie van Knor bleek eigenlijk oom Ever te zijn die zich had verkleed.

Personages Edit

Verschijningen Edit

Nederland Edit